Cosul este gol!

E-mail

Pagini din interiorul cărţii!

Dezvoltare personală. Clasa II

Caiet de lucru

Autori Lucreția Neacșu
Format 20,5 x 29 cm (A4)
Nr. pagini 60

________________________________

Preț: 11,00 lei
Categorie: Clasa a II-a
Codul produsului: CLS2-012

________________________________

Descriere

Avizat M.E.N. prin Ordinul nr. 5318 din 21.11.2019 

 Vizualizare pagini interior și descărcare

             • VEZI PE TOT ECRANUL •

Auxiliarul de „Dezvoltare personală” îşi propune să vină în sprijinul cadrelor didactice care nu au pregătire de specialitate (psihologie), punându-le la dispoziţie o mulţime de exerciţii, jocuri și activități.
Scopul urmărit este ca învăţătorul sau învăţătoarea să-i cunoască cât mai bine pe copiii din propria clasă.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emoţiilor, oricare ar fi acestea, dându-se astfel şansa fiecărui copil să se descopere, să se accepte şi să afle ce-i place cu adevărat să facă. Sub îndrumarea cadrului didactic se vor stimula emoţiile pozitive, cele care îl ajută pe şcolar să-şi dezvolte abilităţile empatice şi de comunicare.
Sunt propuse jocuri şi activităţi atât individuale, cât şi în echipă, elevii fiind încurajaţi să lucreze împreună, să asculte, să dea răspunsuri, să analizeze şi să ducă la bun sfârşit o sarcină de lucru, într-un interval de timp dat.

CUPRINS

• EVALUARE INIȚIALĂ

1. AUTOCUNOAȘTERE ȘI STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS
A. Autocunoaștere și atitudine pozitivă față de sine și față de ceilalți
• EU ȘI CEILALȚI
• SEMĂNĂM, DAR NU SUNTEM LA FEL
• SUNT UNIC!

B. Igienă personală
• CÂND, UNDE ȘI CUM?
• SĂNĂTATE ȘI MIȘCARE
• EVALUARE – DESPRE COPII, DESPRE MINE

2. DEZVOLTARE EMOȚIONALĂ ȘI SOCIALĂ
A. Trăirea și manifestarea emoțiilor, starea de bine
• TRĂIREA EMOȚIILOR
• MĂ COMPORT AȘA CUM SIMT
• LUMEA POVEȘTILOR
• IARNA – EMOȚII DE SĂRBĂTORI
• MOMENTE CALDE PE VREME FRIGUROASĂ

B. Comunicarea școlară eficientă
• PRIVESC, OBSERV ȘI ÎNȚELEG
• ÎMI PLACE SĂ FIU ASCULTAT, DAR ȘTIU SĂ ȘI ASCULT
• EVALUARE – DESPRE COPII, DESPRE MINE
C. Interacțiuni simple cu ființe și obiecte familiare
• NU SUNT SINGUR!
• FAMILIE, RUDE ȘI CUNOȘTINȚE
• PRIETENI ȘI COLEGI
• PERSOANE DRAGI
• RECAPITULARE – EMOȚII, COMUNICARE, INTERACȚIUNE

3. ASPECTE SPECIFICE ALE ORGANIZĂRII ÎNVĂȚĂRII ȘI PREGĂTIRII PENTRU VIAȚĂ LA ȘCOLARUL MIC
A. Rutine și sarcini de lucru
• TIMPUL MEU – CE FAC CU EL?
• ZI DE ZI AM UN PROGRAM
• DEPUN EFORT, ÎNVĂȚ, DAR MĂ ȘI RELAXEZ
• EVALUARE – IMPORTANȚA ORGANIZĂRII TIMPULUI

B. Abilități și atitudini de învățare
• ALIAȚI CARE MĂ AJUTĂ SĂ ÎNVĂȚ
• OBSTACOLE ÎN CALEA ÎNVĂȚĂRII

C. Explorarea meseriilor
• PALETA CU MESERII
• ORICE MESERIE ESTE IMPORTANTĂ

• RECAPITULARE (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personală”)
• EVALUARE FINALĂ (La ce mă ajută orele de „Dezvoltare personală”?/ Stau de vorbă cu mine)

Comentarii